La dació en pagament del deute hipotecari


 Cada divendres Josefina Pérez Lahoz munta una parada a la Plaça del Mercat per recollir signatures per canviar la llei espanyola del deute hipotecari. Jo estic pagant hipoteca, i sempre havia pensat que, si no podia pagar, em prendrien el pis i aquí s’acabava tot. Però resulta que amb l'actual llei no és així, el banc em mantindria l'obligació de continuar pagant el pis que m'ha pres, i que quedaria buit sense que l'aprofités ningú. La iniciativa legislativa popular per la dació en pagament del deute hipotecari exigeix que el desnonament de les famílies estigui prohibit si es tracta de la seva vivenda habitual, i que es canviï aquesta llei injusta i cruel, que afecta sobretot les persones que s'han quedat a l'atur. I vosaltres, ja hi heu signat?






[Fragment del programa Obrint Camins de Ràdio Molins de Rei del dia 6-6-2012]